Jak vybrat správný reklamní předmět pro vaši firmu?

Žádné zbytečnosti

Není dobré pojmout reklamní předmět tak, že sice bude možná vypadat dobře, ale bude se jednat o věc, kterou lidé nevyužívají. Natištěné ozdobné placky s vaším logem, destičky s motivem firmy…to všechno sice může vypadat velmi vkusně, ale ruku na srdce. Jak obdarovaný tuto věc využije dál? Většinou se jedná jen o lapače prachu, které si v lepším případě někde vystaví, a v horším případě uloží do šuplíku a zapomenou na ně.

Deštník

Vybírejte praktické věci

Praktické věci udělají vašim zákazníkům či zaměstnancům tu největší radost a vám službu, jelikož se jedná o věci, které dotyční používají pravidelně a váš předmět bude tak více na očích. Vybírejte nejlépe věci, které využívají každý den, jako hrníček či propisku. Praktická může být i třeba klíčenka nebo přívěsek na klíče. Pokud chcete více investovat, zvolte třeba podložku pod myš nebo kalendář s fotkami týkající se vašich produktů nebo samotné firmy. Skvělým reklamním předmětem může být i třeba deštník. Deštník Promodárky je na výběr v několika barvách a s kvalitním zpracováním.

Zaměření vašeho podnikání

Pokud bude reklamní předmět odrážet záměr vašeho podnikání, bude reklama o to efektivnější. Lidé si pak spojí vaši firmu přesně s tím směrem, kterým se vaše podnikání zaměřuje. Pokud se věnujete gastronomii, vyzkoušejte třeba reklamní zástěry. Věnujete se financím? Reklamní elegantní peněženky mohou být skvělým doplňkem a prakticky poslouží každému majiteli. Vlastníte firmu poskytující kosmetické služby? Nechte vyrobit malá reklamní mýdla či třeba štětce na make-up s logem vaší firmy. Fantazii se meze nekladou.

zástěra

Nezapomeňte, že reklamní předměty byste neměli věnovat jen zákazníkům, či potencionálním zákazníkům. Obdarujte i své zaměstnance. Jednak jim tím ukážete, že si vážíte jejich práce, pokud jim dáte něco zdarma, a právě oni mohou být pro vás tou nejlepší reklamou, zvlášť pokud jsou s vámi jako zaměstnavatelem spokojení.

Nezapomeňte, že reklamní předměty byste neměli věnovat jen zákazníkům, či potencionálním zákazníkům. Obdarujte i své zaměstnance. Jednak jim tím ukážete, že si vážíte jejich práce, pokud jim dáte něco zdarma, a právě oni mohou být pro vás tou nejlepší reklamou, zvlášť pokud jsou s vámi jako zaměstnavatelem spokojení.